ویرایش عکس تیر 99

تهیه‌کننده فیلم سینمایی "بار هستی" به کارگردانی مرحوم امیر قویدل از اکران این فیلم در سال 89 خبر داد.
جلال قزل ایاق  گفت: این فیلم سینمایی در آخرین مراحل فنی است و تیتراژ پایانی را می‌سازیم. فیلم به زودی برای نمایش آماده می‌شود، نمی‌خواستیم "بار هستی" با عجله و شتاب به جشنواره برسد و حاصل زحمت گروه دیده نشود.
وی ادامه داد: از نمایش فیلم در جشنواره استقبال می‌کردم به ویژه که درجشنواره امسال بزرگداشت مرحوم قویدل برپا می‌شود و نمایش آخرین فیلم او می‌توانست یاد و خاطره‌اش را زنده کند، اما شرایط نمایش فیلم در جشنواره مهیا نشد و برای اکران این فیلم در سال آینده برنامه‌ریزی می‌کنیم.
این تهیه‌کننده افزود: فیلم می‌تواند به دلیل قصه و فضای متفاوتش با استقبال مواجه شود اما استقبال از فیلم و اقبال آن در گیشه به زمان و شرایط اکران برمی‌گردد که امیدوارم فیلم در فضای مناسب روی پرده برود. امیرشیبان خاقانی این روزها ساخت آنونس را شروع کرده و با مشخص شدن زمان اکران پخش آنونس در سینماها شروع می‌شود.
قزل‌ایاق گفت: برای فیلم بعدی به یک پروژه برای مخاطب کودک ونوجوان فکر می‌کنم و به دنبال قصه و فیلمنامه مناسب برای این گروه سنی هستم، با وجود دشواری‌هایی که در این زمینه وجود دارد دوست دارم برای مخاطب کودک و نوجوان فیلم بسازم.
"بار هستی" با بازی سارا خوئینی‌ها و ایرج نوذری آخرین فیلم سینمایی مرحوم امیر قویدل است
 
/1001/


منتظر اخبار ، انتقاد و پیشنهادات شما هستیم :
news@rasekhoon.net

جذب خبرنگار افتخاری